Recent Posts

Sunday, March 22

no subject

σήμερα γράφει τα δικά του ο βασίλης.επειδή είναι τεμπέλης και ανθέλλην έγραψε το κείμενο σε γκρίκλις.εγώ απ'την άλλη,επειδή είμαι μάγκας και καραμπουζουκλής το αντιγράφω εδώ σε άπταιστα ελληνικά.

λοιπόν.....
περίεργη μέρα σήμερα!(φαντάσου ξεκίνησα να καθαρίζω την αυλή και τον "κήπο"...)
αφού την παράτησα κάποια στιγμή γιατί δεν την πάλευα άλλο,είπα να κάτσω στο pc.
ο jim ήταν στο msn και ξεκινήσαμε να τα λέμε όταν ξαφνικά εκεί που μιλούσαμε,για λόγο άγνωστο μου ήρθαν κάποιες εμπνεύσεις...
1.σκέφτηκα ένα βιντεάκι το οποίο ήθελα να κάνω από καιρό αλλά δεν ήξερα ποιον θα βάλω να παίξει..αλλά τελικά ήταν τόσο απλό γιατί αυτός που θα παίξει είσαι εσύ!!!!ναι εσύ t0mm1e,μπορεί να μη το ξέρεις ακόμη αλλά πιστεύω είσαι ο ιδανικός για το συγκεκριμένο..μην πάρεις κι αέρα!!ΜΟΝΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ!!!!!!ΤΠΤ ΑΛΛΟ!!!!!!
δε σου έχω πει τι είναι άλλα θα το μάθεις όταν έρθει η ώρα.
2.επίσης ήθελα να ξεκινήσω να κάνω κάτι για να κάνω το μυαλό μου να ξεχαστεί και ξεκίνησα ένα stop motion film μόνος μου στο σπίτι.
αφού ξεκίνσα και μέχρι στιγμής είμαι κάπου στη μέση,έφαγα μια φρίκη με κάποια θέματά μου και δεν με είχε ο τόπος μέσα στο σπίτι..κι έτσι πήρα το αυτοκινητάκι μου και ξεκίνσα να βολτάρω στο athens (καιρό είχα να το κάνω και μου έλειψε είναι η αλήθεια).δε θυμάμαι και δεν ήξερα πάντα προς τα που πήγαινα, απλά οδηγούσα κι άκουγα ωραίες μουσικές.Θυμάμαι σίγουρα ότι έφτασα κάπου στην πεντέλη κάποια στιγμή (όχι στο τρελάδικο) και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι δεν έχω και πολύ απόθεμα βενζίνης (αν είχα ίσως έφτανα και στο L.A.rissa) κι είπα να γυρίσω σπίτι γιατί μετά θα χρειαζόταν να 'ρθεις να με μαζέψεις απ'όπου γιατί έκανα και την άλλη εξυπνάδα να μην πάρω φράγκο μαζί μου.
φυσικά όαν ήρθα,όρεξη δεν υπήρχε για να συνεχίσω το stop motion,αν και σκέφτηκα να κάνω και κάποιες αλλαγές,οπότε ίσως το ξεκινήσω απ'την αρχή..πάντως πλάκα θα έχει!!το θέμα δεν μπορώ να σας το πω ακόμη αλλά σύντομα θα το δείτε..
τώρα γιατί κάθομαι και σας τα λέω όλα αυτά.δε ξέρω όσο νόημα έχει,αλλά μερικές φορές δεν χρειάζεται να έχει νόημα κάτι για να το κάνεις.απλά το κάνεις.-
αυτά....

***επίσης όποιος είδε αυτή τη μ*****α το watchmen και του άρεσε τι να πω...ΖΗΤΩ Ο ΦΩΣΚΟΛΟΣ!!ίσως η χειρότερη τανία που έχω δει στο cinema..κι έχω δει πολλεεεεεές!!!

Βασίλης

υ.γ.1 ήταν ο βασίλης και οι δημιουργίες του και μόλις τελείωσε.
υ.γ.2 όλα τα παραπάνω εξελίχθηκαν το σάββατο.
υ.γ.3 εγώ όμως είμαι αλήτης
υ.γ.4 και τα γράφω κυριακή.
υ.γ.5 θα παίξω και σε video clip?
υ.γ.6 γουάου.
υ.γ.7 οι βόλτες με τουτού στην αθήνα τα δίνουν.
υ.γ.8 ακόμη να συνέλθουμε απ'το watchmen
υ.γ.9 iΓεια.

0 είπαν πως:

Post a Comment