Recent Posts

Wednesday, March 11

floor, bk B3, row J

το κεφάλι μου είναι στα πρόθυρα της έκρηξης.κοιμήθηκα (τρόπος του λέγειν) για περίπου τρεις ώρες.νομίζω ότι έχω κατουρηθεί πάνω μου (αλλά δεν).τα δόντια μου όταν γελάω όντως φαίνονται αλογίσια.οι servers δε μπορούν να σερβίρουν.η μικρή δεν ξυπνάει ούτε αν αρχίσεις να χοροπηδάς πάνω της. πόσο μακριά απέχουν δύο δευτερόλεπτα? ο πιο ωραίος ήχος που υπάρχει είναι όταν μου έρχεται e-mail.πριν εννιά χρόνια στις δεκαέξι ιουλίου γυρνούσα απ'την αγγλία.το κεφάλι κοντεύει να αποκολληθεί απ'το υπόλοιπο σώμα.ωραίο καιρό έχει σήμερα.η μικρή δεν ξυπνάει ούτε αν συνεχίσεις για δεύτερη φορά να χοροπηδάς πάνω της.έχω καιρό να χαρώ τόσο.απ'το περσινό e-mail με τις κάννες.τελικά όντως ο ήχος του e-mail είναι ο καλύτερος που υπάρχει.
θες να το πεις θεία δίκη;θες να το πεις κάρμα;θες να το πεις κισμέτ;θες να το πεις καθαρή τύχη;θες να το πεις κωλοφαρδία;θες να το πεις πεπρωμένο και να το τραγουδήσεις με το νταλάρα;όπως και να το πεις,η ουσία είναι μία (και ο μπακλαβάς γωνία).
δεκαέξι ιουλίου του δύοχιλιάδεςεννιά θα'μαι πάλι στην αγγλία.αυτή τη φορά στο λονδίνο.για έναν και μόνο λόγο.γιατί dreams come true.

let's moonwalk this fαcking dancefloor.

2 είπαν πως:

minus_one said...

αποσύνθεση μυρίζομαι...

Anonymous said...

2 secs MAXIMUM.

Post a Comment