Recent Posts

Thursday, March 12

αυτή είναι η ζωή μας?

μία στο τόσο θα σας ζητάω να γράφετε ΟΤΙ θέλετε και θα το ανεβάζω εδώ.αυτό γίνεται γιατί βαριέμαι να γράφω εγώ κάθε μέρα.το πρώτο κείμενο είναι της γεωργίας (aka maevius):

Ξύπνησα σήμερα κ είχα ανάγκη να μιλήσω με το φίλο μου Θωμά...Χάθηκα από τον κόσμο,από τους φίλους μου...έχω να δω τους γονείς μου από τα Χριστούγεννα..κι όλα αυτά για να πάρω αυτό το πολυπόθητο πτυχίο..
Κι έτσι σκέφτομαι,με πιάνουν οι προβληματισμοί και το άγχος..Έτσι θα γίνω??Έτσι θα γίνουμε??Τώρα είναι απλά σπουδές,αύριο είναι δουλειά και αργότερα οικογένεια...Έτσι θα αποξενωθούμε?Θα είναι πολυτέλεια να μιλήσεις στο τηλέφωνο με ένα κολλητό/ή?
Με έπιασε μια μούρλα γενικά αυτές τις μέρες...για τα γεράματα,για τα ξεμωράματα..Δε θέλω να γεράσω,νομίζω ότι δεν είμαι έτοιμη να γίνω καν 30!!!Πόσο μάλλον μαμά με μυξιάρικα,οικονομικά προβλήματα,πόνους στη μέση και αργότερα γιαγιά..κι αυτό φίλοι μου είναι ο σκοπός που ερχόμαστε σ'αυτόν τον κόσμο..που και πάλι θα επανέλθω και θα πω..θα είναι πολυτέλεια να πιω ένα καφέ με ένα φίλο/η..???Δηλαδή ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.-
Και τελικά τι κάναμε σ'αυτή τη ζωή??Σπουδάζαμε για να βρούμε μια δουλειά,για να βγάλουμε λεφτά και να βγάλουμε κανα γούστο στα 40 και αν!!Και ρωτώ??Τι να το κάνω??Θα μπορώ να πίνω σαν π****ης μέχρι το πρωί??Να τρελαίνομαι στη βλακεία??ΟΧΙ!!ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!!Γιατί απλά δεν θα αντέχω..
Θα μπορούσα να συνεχίσω λέγοντας άπειρα,αλλά σταματώ γιατί θα συφιλιαστώ και θα μελαγχολήσω.
Απλά μία ευχή..μακάρι να μην μας αλλάξουν όλα αυτά που έρχονται..και να μπορώ σε 20 χρόνια να βλέπω ένα καινούριο "LOST" και να παίρνω ακόμα το φίλο Θωμά και να ουρλιάζω σαν χαζό και να γελάω για πάντα με χρχχρρχρχρ και γουρουνίζοντας..
Ευχαριστώ για την τιμή που μου δώθηκε να έχω αυτό το βήμα..

Κλείνω μ'ένα "ποίημα" που "εγραψα" κάποτε κι ελπίζω κι αυτό να μην το ξεχάσω

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ-ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ-ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
ΝΑΙ-ΟΧΙ
ΝΑΙ-ΟΧΙ
-ΟΧΙ??
-ΟΧΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΑΡΕΣΕΙ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???ΜΜΜΜ

και για τους λάτρεις αυτού του θεσπέσιου ποιήματος υπάρχει κ σε εκδοχή "Θάνου"!!!!

Ευχαριστώ και πάλι "γειασέι...αχαχαχ"
φιλιά σαλιωμένα στα μούτρα

Γεωργία

υ.γ.1 ήταν η Γεωργία με τις φιλοσοφικές τις αναζητήσεις και μόλις τελειώσε.
υ.γ.2 ρε μπιβ άμα σε είκοσι χρόνια έχει ακόμη lost, θα αυτοκτονήσω.
υ.γ.3 σε 5 χρόνια θα'σαι τριάντα και θα πρέπει να βάφεις και τις τρίχες στα φρύδια.
υ.γ.4 σε όσους αναρωτιούνται πως είναι η εκδοχή "θάνου" στο ποίημα: όπου χ=σ.
υ.γ.5 άλλες στην ηλικία σου έχουν παιδιά (ονόματα δε λέμε) και συ κάθεσαι και μπεκροπίνεις.
υ.γ.6 σε ακούω που κάνεις χρχχρχρχρ αυτή τη στιγμή.
υ.γ.7 δεν έχω κάτι άλλο να πω.
υ.γ.8 αυτά.
υ.γ.9 iΓεια.

2 είπαν πως:

Anonymous said...

Λοιπόν το λοστ είναι μέσα σε " "!!Εννοώ κάτι θα έχει βγει σαν λοστ.
Τελος πάντων σε 6,5 χρόνια θα γίνω 30 και μετα απο 4 μήνες θα με ακολουθήσεις!!!!
Καλά κάνεις κ ονόματα δεν λες...,αλλά μα τον τουτατί παιδιά κ γαμούς στα 23???
ΑΡΝΟΥΜΕ.ΖΑΜΕ.αυτα...χαιρετώ

Μαέβιους

t0mm1e said...

αυτοκτονώ.αρνούμΑΙ.
τα μάτια μου ρε!!!λυπήσου με.!

Post a Comment