Recent Posts

Monday, March 2

αύριο είναι τρίτη

καθαρά Δευτέρα σήμερα.πολλοί θα κοιτάνε στον ουρανό για να δουν τους χαρταετούς τους.εγώ γιατί τον κοιτώ?για να δω τα αεροπλάνα που πετάνε αλλά δε σταματάνε ή για να δω από που απογειώθηκαν τα ελικόπτερα?
καθαρά Δευτέρα σήμερα.αν ήμουν στη Λάρισα θα'βλεπα πολλούς να χορεύουν δημοτικά.εγώ τι θέλω να βλέπω να χορεύουν?νησιώτικα στα 94 ναυτικά μίλια ή νησιώτικα στα 103 ναυτικά μίλια?
καθαρά Δευτέρα σήμερα.ποτέ μου δε μου άρεσε αυτή η μέρα.για να 'μαι ακριβής,ποτέ μου δε μου άρεσε αυτό το τρίημερο.καρναβάλια/παρελάσεις/λαμπάντα/χαρταετός/δημοτικά/τουρσί.
καθαρά Δευτέρα σήμερα.έλεγα να πήγαινα να βγάλω φωτογραφίες γιατί έχει ήλιο και θέλω να "παίξω" με το φως.αλλά επειδή είμαι κομπλεξικός και τεμπέλης δε θα πάω.θα πάω όμως το σάββατο.ας ελπίσουμε το σάββατο,τα πράγματα να'ναι πιο καλά.και να έχει ήλιο.ή αέρα.άμα έχει ήλιο κι αέρα θα'ναι το ιδανικό.

klint:
καθαρά Δευτέρα σήμερα και βρέχει απ' το πρωί.μα εγώ χορεύω πάνω απ' τη συννεφοσκεπή.
στέλνω χαιρετίσματα,γιορτάζω την φυγή...
...πως μ' αρέσει να πετάω πάνω απ' την αλήθεια.να μου φαίνονται όλ'αστεία και μικρά και αλλιώς...
...φεύγω και στέλνω σ'όλους σας φιλάκια/θέλω να φτάσω τ'αστεράκια
για να γλιτώσω απ'τ'ανθρωπάκια/θέλω να φύγω μακριά...

0 είπαν πως:

Post a Comment