Recent Posts

Friday, November 18

ντεστινι

.φακιτ.
γιατί τα λεπτά γίνανε ώρες. γίνανε μέρες. γίνανε εβδομάδες. γίνανε μήνες.
γιατί τα λεπτά γίνανε χρόνια.
και μετά ξανά από την αρχή.
αέναος κύκλος.
πενηνταδύο φορές, μου λέει το άιτιουνς, άκουσα το τραγούδι που σου'χω φυλάξει.
διακόσιαπενηντατρία λεπτά.
πάντα μου άρεσε να μετρώ τα συναισθήματά μου με αριθμούς.
γεμίζω κι αδειάζω την καρδιά μου.
μην το δοκιμάσετε στο σπίτι. είναι επίπονη διαδικασία.
τουλάχιστον, έχω έξι φωτογραφίες που περιμένουν υπομονετικά.
γυρνώ στο κλουβί.
που ξέρεις; μπορεί και να'ναι καλύτερα απ'έξω.
μειώνονται δραστικά οι παράγοντες που μπορούν να "επέμβουν" στο μυαλό μου.
εγώ κι ο εαυτός μου.
έτσι όπως έμαθα όλα αυτά τα χρόνια.
πονώ γιατί το προκαλώ εγώ στον εαυτό μου.
δεν αφήνω κανένα και τίποτα να με "αγγίξει" εκεί μέσα.
γιατί μπορώ.
έξω όμως; δεν είμαι τόσο δυνατός όσο πίστευα.
το αστείο είναι οτι μπήκα στο βλοκ για να βάλω ένα τραγούδι.
αλλά πνίγομαι σήμερα. τόσο αδύναμος, όσο ποτέ.

γεια

0 είπαν πως:

Post a Comment